Uniconta/ERP/Økonomistyring

Indkøb og varedisponering

  • Leverandørkartotek med kontaktpersoner, sprog, valuta, betalingsoplysninger, valg af udskrifter, mailadresser m.v. 
  • Varedisponerings-/genbestillingssystem, der automatisk viser hvad der mangler 
  • Historik knap, så man kan se salgsudviklingen i varer, før man genbestiller 
  • Oprettelse af indkøbs- og produktionsordrer direkte fra genbestillingsoversigten 
  • Mulighed for at færdigmelde styklister direkte fra genbestillingsoversigten 
  • Oprettelse af indkøbsordrer med bestilling, varemodtagelse, vedhæftning af bilag og fakturering 
  • Kobling mellem salgs- og indkøbsordre 
  • Oversigt, så man ved varemodtagelse nemt kan se, hvilke ordrer der mangler varen 

Uniconta’s funktionaliteter

Bogføring og regnskab

Lagerstyring og varekartotek

Salgsordre og prisstyring

Tilpasningsmuligheder og brugerværktøjer

Kreditor og købsfakturaer 

Debitor og fakturering 

Bilagshåndtering og bilagsgodkendelse 

Autobanking, bankkontoudtog og betalingssystem 

Anlægsaktiver 

Moms, intrastat og listesystem 

CRM og tilbud

Indkøb og varedisponering

Statistik og ledelsesinformation 

Produktionsstyring

Projekt & Time/sag