

Uniconta økonomi- og projektstyring
15. november 2018-9:30-12:15
| GratisUniconta sikrer realtids produktions styring som standard
På dette seminar gennemgår vi projektmodulet i Uniconta set i sammenhæng med resten af Uniconta, f.eks. regnskabsdelen.
Vi går tæt på brugervenligheden i Uniconta, på regnskab og bogføring, og på oprettelse og styring af projekter med alt fra for- og efterkalkulation, til vedhæftning af filer og sporing af mails m.v.
Oprettelse af kunder, leverandører og ydelser/varer samt fakturering er også en del af seminaret.
Hvilken værdi ligger der i effektiv økonomisk styring af projekter
Hvor store er udgifterne og indtægterne på hvert projekt i din virksomhed?

Hvilken værdi ligger der i effektiv økonomisk styring af projekter
Hvor store er udgifterne og indtægterne på hvert projekt i din virksomhed?
Hvem har indrapporteret hvilke udgifter, og følger de realiserede udgifter projektbudgettet.
Der kan ligge en uvurderlig viden i at kunne analysere økonomien i virksomhedens projekter, og den viden kan Uniconta give dig.
Vi gennemgår f.eks. følgende i Uniconta:
Opbygning og brugervenlighed
Fleksibilitet og muligheder for statistik
Oprettelse og gennemførelse af projekter
Dokumentation på projekter
Fakturering aconto, til fast pris eller efter regning
Igangværende arbejder
Regnskabsdelen i Uniconta
Bankkommunikation, automatisk udligning af åbne poster, bilagshåndtering med godkendelse.
Inden seminaret kontakter vi dig for at høre til din virksomheds ønsker til et nyt system, så vi under seminaret kan tage hensyn hertil.