Project Description

Indretnings- og møbelhus i hjertet af Hellerup.

Bo-Tikken arbejder med møbelsalg og indretninger for både virksomheder og private i Danmark og i udlandet.

Deres speciale er personligt og individuelt tilpassede indretningsløsninger.

De indretter helårshuse, sommerhuse, feriehuse i udlandet, kontorer og hoteller mv. Grundstenen i deres indretning er produkter fra leverandører i Danmark og Italien, som er vant til at agere fleksibelt og byde ind på skræddersyede løsninger.

Bo-Tikken har mere end 35 års erfaring og har altid dygtige indretningskonsulenter og arkitekter, der kan hjælpe med rådgivning, tegning og opmåling.

Tidsbesparende system med bedre workflows

”Vi havde C5 som var alt for gammeldags og havde for mange mangler. Jeg ville gerne have at vi fik et papirflow, der var elektronisk så vi ikke havde fysiske papirer dvs. godkendelser, fakturaer, rejsebilag osv.

Vi var til et seminar hos 2changeERP, hvor de gennemgik økonomisystemerne og hvor vi fik lov at stille spørgsmål til de forskellige systemer. Herefter blev det klart for os, hvilket system vi skulle vælge og valget faldt på Uniconta. 

Vi valgte bl.a. Uniconta fordi det havde den rigtige størrelse for os. Economics var for lille et system og levede ikke op til vores behov og Zapp var for stort og omkostningstungt. Uniconta koster ca. det samme som vi gav for at køre med c5, men vi har fået markant mere til prisen med Uniconta.

Uniconta er meget bedre end vores gamle system. De to kan slet ikke sammenlignes. C5 var alt for gammeldags. Uniconta er mere tidsbesparende, man har nogle bedre workflows og brugerfladen er meget nemmere at anvende. Et stort plus er, at man kan customize systemet, så det er tilpasset ens egne behov. I C5 var det hele låst.” fortæller Camilla Zeest Finans og Marketing hos Bo-Tikken.

Støttende leverandør, der tager hånd om os som kunde

“Implementeringen forløb glidende uden problemer. I starten var vi lidt sårbare, fordi det hele var nyt og jeg skulle videreformidle til medarbejderne, hvordan systemet fungerede, men efter at have modtaget god undervisning fra 2changeERP begyndte det hele at køre på skinner og vi blev mere eller mindre selvkørende efter kort tid.

Hvis der opstod pludselige problemer fik vi support fra 2changeERP indenfor rimelig tid. Her har jeg nogle gange brugt en konsulent fra 2changeERP eller henvendt mig direkte til Uniconta alt afhængigt af, hvad problemet drejede sig om. Hvis fejlen har været hos Uniconta, har jeg, i fællesskab med 2changeERP, henvendt mig til Uniconta og så har vi fået løst fejlen. Det fungerer rigtig fint at have støtte fra levenrandøren på den måde.

Jeg synes 2changeERP er blevet mere tilgængelige nu hvor de har rekrutteret flere konsulenter/partnere til at supportere os. Før kunne det være svært at komme igennem og få den fornødne hjælp, men det er blevet bedre nu.

Alt i alt er jeg meget tilfreds med 2changeERP som leverandør.” afslutter Camilla Zeest.